İYİ Parti Teşkilat 4. Bölge Koordinatörlüğü görevine atanan Sedat Kılınç, görevlendirilmesinin ardından ilk resmi ziyaretini Gaziantep'e gerçekleştirdi. Gaziantep İl Başkanlığı'nda düzenlenen toplantıda partililerle bir araya gelen Kılınç'ın ziyaretinde, teşkilat çalışmaları ve 27 Haziran'da Ankara Tandoğan Meydanı'nda düzenlenecek büyük miting hazırlıkları ele alındı.
İYİ Parti Gaziantep İl Başkanı Şerif Başkülekçi'nin başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya İl Divan Kurulu üyeleri, İl Yönetim Kurulu üyeleri, ilçe başkanları ve çok sayıda partili katıldı. Yoğun katılımla gerçekleşen programda teşkilatın mevcut çalışmaları, saha faaliyetleri ve önümüzdeki döneme ilişkin planlamalar değerlendirildi.
Teşkilat Çalışmaları Değerlendirildi
Toplantıda mahalle, köy ve site temsilciliklerinin oluşturulması, sandık görevlilerinin belirlenmesi ve yeni üye kayıt çalışmaları masaya yatırıldı. Teşkilat yapısının daha da güçlendirilmesi amacıyla izlenecek yol haritası üzerinde görüş alışverişinde bulunulurken, sahadaki etkinliğin artırılması ve vatandaşlarla daha güçlü iletişim kurulması konuları da ele alındı.
Esnaf ve Vatandaşlarla Buluştu
İl Başkanlığı'ndaki toplantının ardından Sedat Kılınç ve beraberindeki heyet saha ziyaretlerine çıktı. İlk olarak Kalyon Kavşağı çevresindeki esnafı ziyaret eden Kılınç, iş yeri sahiplerinin sorun ve taleplerini dinledi.
Daha sonra Değirmiçem Semt Pazarı'na geçen heyet, pazar esnafı ve vatandaşlarla bir araya geldi. Bölgedeki ekonomik koşullar, vatandaşların beklentileri ve gündeme ilişkin değerlendirmeler dinlenirken, sahadan gelen görüşler not alındı.
"Gaziantep Tandoğan'da Gücünü Gösterecek"
Programın sonunda açıklamalarda bulunan İYİ Parti 4. Bölge Teşkilat Koordinatörü Sedat Kılınç, 27 Haziran'da Ankara Tandoğan Meydanı'nda gerçekleştirilecek mitingin önemine dikkat çekerek, Gaziantep teşkilatlarının hazırlıklara başladığını söyledi.
Kılınç, "27 Haziran'da Ankara Tandoğan Meydanı'nda gerçekleştirilecek büyük buluşmaya Gaziantep'ten en yüksek katılımı sağlamayı hedefliyoruz. Tüm vatandaşlarımızı Türk bayraklarıyla birlikte bu tarihi mitinge davet ediyoruz. Tandoğan Meydanı'nda birlik ve beraberlik mesajı vereceğiz. Gaziantep'in güçlü katılımıyla sesimizi daha gür duyuracağız" dedi.
Başkülekçi: "10 Otobüsle Ankara'ya Gideceğiz"
İYİ Parti Gaziantep İl Başkanı Şerif Başkülekçi ise yaptığı açıklamada, 4. Bölge Teşkilat Koordinatörlüğü görevine atanan Sedat Kılınç'a başarı dileklerinde bulundu.
Başkülekçi, "Bölge Koordinatörümüz Sayın Sedat Kılınç'a yeni görevinde başarılar diliyorum. Kendisiyle uyum ve ahenk içerisinde çalışarak partimizi en iyi şekilde temsil edeceğiz. Ziyaretlerinden ve teşkilatımıza verdiği bilgilerden dolayı teşekkür ediyorum. Tüm teşkilat mensuplarımızla birlik ve beraberlik içerisinde çalışarak partimizi daha da büyüteceğiz" ifadelerini kullandı.
Ankara Tandoğan Mitingi için hazırlıkların tamamlandığını belirten Başkülekçi, "Gaziantep İl Başkanlığı olarak miting için 10 otobüs kaldıracağız. Katılım durumuna göre birkaç otobüs daha ilave edebiliriz. Gaziantep olarak üzerimize düşen görevi yapmaya hazırız. Gaziantep'in sesini Ankara'da da duyuracağız" diye konuştu.
Gözler 27 Haziran'da Ankara'da
İYİ Parti'nin Türkiye'nin dört bir yanından yoğun katılım beklediği Tandoğan Mitingi için hazırlıklar sürerken, Gaziantep teşkilatının da organizasyona güçlü destek vermek amacıyla çalışmalarını hızlandırdığı öğrenildi.

Galatasaray
Fenarbahçe
Samsunspor
Beşiktaş
Başakşehir
Eyüpspor
Göztepe
Trabzonspor
Kasımpaşa
Konyaspor
Antalyaspor
Gaziantep FK
Kayserispor
Rizespor
Alanyaspor
Sivasspor
Bodrum FK
Hatayspor
Adana Demir
Kocaelispor
Gençlerbirliği
F. Karagümrük
İstanbulspor
Erzurumspor FK
Bandırmaspor
Iğdır F.K
Boluspor
Amed Sportif F.
Çorum Fk
Ümraniyespor
Erokspor
A. Keçiörengücü
Pendikspor
Sakaryaspor
Ankaragücü
Manisa FK
Şanlıurfaspor
Bir Yorum Bırakın